på lördag e jag upptagen


"Hej bäste son=)

Dels vill jag säga att Lilly kan vara ett jättefint namn på rätt liten tjej=)

Dels undrar jag om Gudfadern kan tänka sig att göra ett besök hos oss på lördag? Ella och Noel skulle ju få komma och baka pepparkakor. Nu visar det sig att Emmie har match och Wille o Sanna verkar inte så pigga på att ensamma ta med sig Noel.

Mitt förslag: antingen att du OCH Tobbe åker med. Eller att bara du åker med och tar ansvar för Noel, under färden. Sedan kan du/ni välja om ni vill åka till Västerås, eller stanna hos oss? Emmie trodde inte att Tobbe ensam, ville gå med Sanna och Wille i Västerås? Förmodligen skulle alla bli glada, om du agerade färdtjänst åt din lille systerson=)
= Emmie får spela sin match, Tobbe får vila efter alla sina sjukdagar och Noel får tillbringa resan med dig och resten av dagen med sin älskade mormor=)

Du kan väl slå en signal i kväll? Du är (nästan) alltid upptagen då JAG ringer *ler* Kramis Mammi"


Kommentarer
Postat av: Anonym

*Ler* mammi mycket?
En mormor som använder sig av smileys..Jag vet inte men det känns inte bra.

2007-12-05 @ 17:36:26
Postat av: Robban

Håller med till 100% men har inte hjärta att säga nåt...Men det är ett störningsproblem helt klart.

2007-12-05 @ 20:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback