Vicks


Vaknade för en stund sedan,9.30,och känner mig pigg förutom att halsen är fuckad. Kalle ligger på min soffa och verkar ha ännu större bekymmer med slemmandet. Vi har haft två sjukdagar ihop då vi ätit mat,surfat och kollat på Band of Brothers. Det har varit kul.

Idag kommer jag antagligen beställa hem en 50 tums plasmatv. Kan inte hålla mig längre. Och wijkens prat om att 50 blir för stort kan han stoppa upp nånstans....Du är bara rädd att jag kommer ha större än du!

Sen vill jag ha en vinterjacka också. Trots att jag har en halvsjysst redan. Men den känns för ung. Jag vill ha en proper James Dean-grej. Har en dejt coming up framöver och den vill jag fan lyckas på så jag ska inte lämna några detaljer åt slumpen.


Nu ska jag snart väcka Kalle.

Kommentarer
Postat av: mp

vad mysigt det låter.
nästa vecka e jag ledig.
Om du inte redan hunnit köpa en jacka då så kan jag vara smakråd + att vi kommer lägga lite centarlbad + lite andra aktiviteter palatset har i bakfickan.
´För robban i tiden..

2007-12-12 @ 10:43:59
Postat av: KS

Får jag vara med och centralbada?

2007-12-12 @ 17:53:15
Postat av: wijken

Du ska alltid vara värre en mig, köper jag en stor TV, så köper du en större. Köper jag en Big Mac, köper du Big Mac med plusmeny. Strular jag med en ful tjej, så strular du med en ännu fulare...att man aldrig kan få ligga före. Ps. Jag hatar folk som skriver ps men nu gör jag det själv, Band Of Brothers är nöten! Hur långt har ni kommit? Det enda som är dåligt med serien är nog vinjettmusiken, NOG! Ds

2007-12-12 @ 22:45:05
Postat av: wijken

Ps igen, din blogg har blivit kall, inte lika roligt längre, även om det blivit lite bättre nu senaste tiden. Mer utelämnande badrumspinsamheter tack! Ds

2007-12-12 @ 22:47:08
Postat av: K

Vicks! Kalle 15 Robban 2...

2007-12-13 @ 21:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback