2-1


Ända sedan jag blev gammal nog att dricka öl och inte snodda häxblandningar av föräldrarna,har jag ansett mig ha ett bra ölsinne. Nu är det dags att revidera det. Det som stämmer är att jag ganska sällan blir för full,men när jag väl blir det är jag odräglig. Patetisk och dryg blir jag.
Igår var det hockey och som vanligt på slutet så blev det alldeles för mkt alkohol ihop med pappa Stefan.
Denna gång slutade det i att jag prompt skulle ta Stefan och dra till Malmö!
Efter lite övertalning gav den blivande pappan med sig och vi drog till Centralen.
På Centralen blev jag kissnödig. Ställde mig i en folktom korridor och öste på....Ungefär 15 sekunder senare kom två vakter och undrade om jag brukar kissa på golvet hemma. Jag försöker neka men ganska fort blir jag överbevisad(jävla kamerasamhälle) och får glatt finna mig att torka upp mitt kiss.
Hur jag undslapp böter alternativt stryk är helt oförklarligt. Jag stod och var töntdryg och hade inte vakterna varit sällsynt mesiga hade jag fått tillbringa natten i något skönt rum utan möbler i..

Nåväl. Jag är ganska glad att det inte gick några tåg söderut, för så som jag mått idag hade jag inte velat befinna mig på malmö central.

Nu blir det till att hitta en teve som visar morgondagens match. Hade varit riktigt jäkla häftigt att se matchen live därnere i malmö men det här blir nog bäst för alla. Och blir det slutspel ser jag nog till att göra ett nytt försök på bortamatch.

På lördag e det schlager och jag ska försöka få hem Ludde från Örebro. Han verkar trivas lite för bra där och har t.om gått och träffat någon pajas vid namn Ruben. Ser jag inte till att stoppa det på ett tidigt stadium kanske den där jäveln försöker bli den nya Robban? Det får inte ske.
Och i andra chansen kommer jag brinna för Sanna Nielsen. Kanske kommer jag t..om ringa på henne.

Imorn om jag mår bättre blir det till att hälsa på mamma på hennes jobb,och sen även göra ett besök på bokrean.


Dagens låt; Queen - Love of my life

Kommentarer
Postat av: Anonym

...tur att du inte var bajsnödig också...

2007-02-28 @ 21:57:01
Postat av: wijken

postat av mig

2007-02-28 @ 21:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback