Civil war


Gud är med mig idag. Djurgårn vann. Obetydligt säger en del. Fett stort säger jag. Men okej...det kan inte mäta sig med kvällen som ni kan läsa lite till om i bloggen nedanför denna. Jag älskar sånt här. Frågan e om jag skulle kunna vara utan det om jag slutade vara singel?
Nåväl. Idag tog jag ett mentalt beslut om att flytta till Örebro till hösten. Bo ihop med Ludde. Spela playstation och dricka öl varenda dag. Det kan bli hur bra som helst.
Klockan är 4 nu och jag lyssnar på Guns N Roses och vinner pengar. Jag är semikär,jag har haft en grym helg i form av min inneboendes  inflyttningsfest där jag var allmänt i form,jag ska på hockey med brorsan på torsdag,jag hade mitt systerbarn här i förrgår som är allt och lite till(både syrran och Noel). För att travestera en annan stor bloggare(
http://beautifuls.blogg.se/ ); Jag måste nypa mig i armen....nej okej nu är det ett par öl för mycket som pratar men jag är glad. Det är värt en hel del.


ps. Vet inte om han vill att jag gör reklam för hans nya blogg eller inte men.... http://wijk.blogg.se/ kan vara värt att lägga till i favoriter framöver. Man behöver inte ens gilla poker för att ha behållning av det tror jag!

Kommentarer
Postat av: TBS

Klart du inte kan flyta till Örebro, det förstår du väl?

2007-02-21 @ 23:07:07
Postat av: R

Jag kommer hem på matchdagar! Räcker inte det så får du hoppas på att jag blir kär och stannar kvar av den anledningen..

2007-02-23 @ 03:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback