Disney



Jag är besviken på mig själv över hur dålig bloggen är just nu. Dagen var tänkt att bli en vändpunkt men min och Bodens skridskodate uteblev då båda var trötta. Men vi har haft två klockrena telefonsamtal,våra första,så ingen fara på taket än. På det stora hela är det mesta ganska bra just nu men den där rätta viljan att skriva något som kan bli läsvärt finns inte. Förhoppningsvis räcker små rader som dessa för att hålla er kvar tills maestro är i slag igen. Och lite fler kommentarer skulle inte döda någon...Emil t.ex..var fan håller du hus? I Lund det vet jag,och jag förstår att du säkert har fullt upp men kom igen.  
 
Snart blir det sängen och Scrubs. Det e bättre än porr.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fullt upp som sagt... eviga fyllor och halvdant plugg, thats my life :)

Är benägen att hålla med angående scrubs förresten, slår det mesta! Råder dig att börja ladda hem avsnitt från säsong 6 av scrubs, sänds i us and a just nu, snuskigt bra... piis out

2007-02-16 @ 18:13:00
Postat av: R

Finns det 6 säsonger! Nu blev jag riktigt glad. har förhandsbokat fjärde på cdon..

2007-02-17 @ 00:28:41
Postat av: wijken

Same sa nåt att han hade sett ludde på TV. Har han gått och blivit kändis nu eller?

2007-02-20 @ 00:27:46
Postat av: JL

Datum för att fly landet(Dortmund)behövs klubbas!
Mogen nog för att sätta ner foten och klappa en semester?.
ps.Bloggen Håller ALLTID måttet! ds

2007-02-20 @ 02:23:26
Postat av: R

Jag tror inte Ludde varit på tv....Han e inte snygg nog.
Dortmund är jag helt down på,men det kan bero på att jag i skrivande stund e berusad av alkhohol och en puss med Elin. Jag ska i dagarna ta steget och klappa skiten. Wijken kan behöva en stekhet Lava på plats om inte annat..

2007-02-20 @ 02:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback