Dont overplay your hand


Tack vare Wijkens datakrasch är jag efter natten 10 000 kr rikare. Fick ta över hans pokerturnering och det gick som en dans. Hade kunnat bli betydligt mer pengar också(en och en halv mille till vinnaren....jag kom 63.a) men jag e mer än nöjd. Minst sagt. Lovade mig själv tidigt i turneringen att inte bli bitter när jag åkt, och jag lyckades faktiskt vara det trogen.


Nu ska jag ner och breakfasta på 7-11. Sen somna gott. Kl 15.15 är det soc.möte och 19.00 är det världens viktigaste hockeymatch i Globen. Jag kommer att vara glad,jag kommer att vara berusad,jag kommer att vara nervös,jag kommer att vara taggad. Det kommer bli galet på alla sätt och vis.


Vad e det jag hör kallar? Det är.......Japp. Det är min Pagojuice nerifrån kylen på seven!! Tjipp tjipp.

Kommentarer
Postat av: wijken

Jag har skickat $1400 till dig på PokerStars. Kul att Dif vann. Nu har du också pengar till Dortmund så den ursäkten försvinner...

2007-02-27 @ 00:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback