Hockeyfylla


Igår var jag och min gamla vapendragare från förskolan,S,på hockey och det blev till sist en underbar vinst för Djurgårn. Vad det också blev var en eller tre öl för mycket. Jag hade uppenbara problem att hänga med i tempot men gjorde det ganska bra ändå. Det betalar jag för nu. Klockan är 5 på morgonen och jag är fortfarande full. Vaknade till för en stund sen efter att ha slocknat omedelbart igår kväll.

Kan bli jobbigt med back-to-backfylla ikväll men det ska nog ordna sig. Ser fram emot festen och hoppas att jag hinner komma i någorlunda form.
Har funderingar på att köra vit skjorta + rosa slips men det är möjligen att gå för långt. En overkill som man säger nuförtiden. Det är trots allt bara en 21-årsfest. Vi får se vad jag bestämmer mig för.
Först och främst ska jag ta mig ut till mammas jobb i Upplands Väsby om sissådär....9 timmar.
Ser fram emot att träffa henne och även här hoppas jag vara i skapligt skick och inte se alltför risig ut.
Senaste och enda gången jag besökte hennes jobb var det efter en natt utan sömn och jag gissar att jag inte gjorde ett helt igenom fräscht intryck på hennes arbetskamrater.
Kanske blir skjorta slips där istället? För att sen glida i något ledigare till kvällen.


Natten till igår gick åt till att läsa Ninas resa. Inte förrän en bra bit in på morgonen blev jag klar.
Det var omöjlgt att sluta läsa. Jag tycks aldrig bli mätt på andra världskriget.
Och vill ni läsa om hur man lurar döden ungefär tio gånger tycker jag ni ska köpa den boken.
Så fort jag kan ska jag se filmen och jag hoppas på en del smaskiga kurragömmascener mot Gestapo.


Och just det! Imorn lördag är det..........SCHLAGER! Ett års ökenvandring är slut och jag vet inte i vilken soffa jag kommer sitta, men jag kommer ha papper,pennor och en eller ett par olyckliga påtvingade satar bredvid mig.
Nu ska jag vårda mitt snurrande huvud och fundera på om något kan få bort det hemska illamåendet.
Schlageranalys bör komma upp någon gång under söndagen.






Kommentarer
Postat av: wijken

Om du inte redan sett pianisten (andra världskriget) så borde du se den. Antar att du sett den men ibland kan man ju missa guldkornen. Tycker också att du ska BESTÄMMA dig för att hänga med till Tyskland. Det kommer vara många sköna gubbs med och det finns ingen risk att du inte kommer trivas med roomservice och pokersnack dagarna i ända.

Ps. Du är sällan inloggad på msn längre, använder du "visa som offline" numera eller? Ds.

2007-02-02 @ 16:51:19
Postat av: Bartholomeus

God bless visa som offline

Postat av: Robin

LOL! Nej gode Anders det gör jag inte. Jag har nämligen BLOCKAT dig. Ne...Nej men jag tycker jag inte varit offline alltför mkt? Däremot har dygnet blivit ännu skevare än vanligt och du verkar ju ha shapat upp dig lite så vi kanske gått om varandra.

Pianisten har jag sett och jag har för mig att jag gillade den. Har lite svårt för när dom pratar engelska dock vilket dom väl gör där? Schindlers list hade varit världens bästa film om folk pratat tyska. Känns sådär att se Göring stå och skrika "fucking jews"...

Vad gäller Dortmund funderar jag på att ta sömnpiller alternativt supa som ett svin,och sen sätta mig på flyget...Två timmar borde t.om jag klara..

2007-02-03 @ 02:59:48
Postat av: ^^

Jeii, schlager!!!

2007-02-03 @ 19:01:01
Postat av: wijken

Supa och sömnpiller klockrent!!! Då är vi döda när vi landar. Jag nöjer mig sportbladet och en stor stark :)

Du får fan inte bangar ur det här.

2007-02-03 @ 20:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback