I väntan på Örebro


Min tillvaro liknar ingenting. Jag gör inte ett dyft om dagarna. Frågan är om det vore möjligt att göra mindre. Kanske om man drabbas av en sån där äckelfet depression och inte vill ta sig upp ur sängen.

Anyhooo...jag ser det som en lång väntan på att flytta till Örebro. Kommer säkert inte göra så hemskt mycket mer där om dagarna men man kan leva ett tag på omställningen iaf.


Tills dess vinner jag pengar på pokern och vältrar mig som alltid i skräpmat,skräpdricka och högkvalitativa dvds. Ibland böcker. Och nån enstaka dejt. Det vanliga rabblet kort och gott.


Inatt hade jag en hel massa bra grejer att blogga om.  Tunga ämnen som t.ex det faktum att jag igår åt middag hos pappa och hans dam. Efter middagen drack vi öl och drinkar och det hela slutade i en diskussion om bl.a hans sexdebut....Det var märkligt nog bara intressant att lyssna på och lite kul att vi delade både debutålder(16) och debutkvalitet(uselt).


Integritet!


Nu ska jag sova och göra mig klar för ännu en totalt blank och meningsfattig söndag!


Kommentarer
Postat av: TBS

Snacka om sexdebut med farsan? Jag får ångest bara av att läsa om det!

2007-02-25 @ 18:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback