Kingpin


Spelade bowling med en barndomskompis idag. En gratis lunch låg i potten och över fyra serier gav min inneboende klass utslag. Serien på 185 är jag extra nöjd med.
Efter det fortsatte jag måla på min badrumshylla,som visat sig bli ett evighetsprojekt pga min förmåga att skjuta upp saker.
Stärkt av detta gav jag mig i kast med en hög av räkningar och andra papper.
Hittade bl.a en påminnelseavgift som jag tror mig vara oskyldig till. Ringde såväl fortum som godel och pratade. Dom lovade att se över saken. 
Fick även iväg papperen till csn. Något som jag av någon anledning fått för mig redan ha gjort. 

Det jobbiga jag precis nämnt tog på sin höjd en timme. Ändå ser jag inget fel med att känna mig belönt av poker och slapp. Jag känner mig nöjd och duktig.


Imorgon är det 14:e februari och om jag känner mig i någorlunda bra form så blir det till att fråga fröken boden om hon har lust att ses. Och på torsdag är det hockey. Å hade jag haft några kompisar hade det blivit inflyttningsfest på lördag. Nu blir det nog bara en sådan för hushållets andra hälft.


tillägg; lördagen ihop med Ludde slutade i en av dom svettigaste utgångarna någonsin. Hans kort var det enda som användes under kvällen,och min del av slutnotan landade på 1500 kr. Det utan spel på black jack eller liknande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback