Om igen


Dags igen! Dags för Ludde och öl. Och idag även Rosévin. Dessutom är det som alla vet andra delfinalen i schlagern...Det kan omöjligt bli sämre än förra veckan.
Min feber och mitt illamående består men nu är jag så trött på att inte göra något så jag tänker försöka supa bort symptomen.
Den senaste veckan har jag gått omkring och känt mig som Raskolnikov i Brott och straff.
Allt har skett i någon sorts feberdimma och dom få gånger jag lämnat hemmet har det blivit än tydligare.
Dagsljuset har gjort ont i ögonen,huvudet har snurrat och varit mer trögtänkt än vanligt vilket lett till en del hårresande felräkningar i seven-elevenkön. Mina pengar har inte alls räckt till det jag beställt,och jag har känt mig dum.
 
Det saknas insikter i den här bloggen har jag märkt. Det har blivit många "idag har jag-inlägg",och jag har ju tidigare sagt mig avsky sådana. Inte minst blir dom vattniga när personen som skriver dom inte gör någonting om dagarna! Vi får se. Kanske lossnar det när jag kommit igång med pluggandet.
Jag drömmer om att klicka med någon likasinnad(helst en tjej) som man kan gå till biblioteket och plugga med.
Det skulle jag trivas med.


På återrörande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback