Russin


Den 14:e februari får det vara slut på detta intetliv. Då ska jag tvinga med mig Boden på något bra alla hjärtans dag-ställe. För tillfället är jag ursäktad av något som bara måste vara feber. Okej att jag vanligtvis sover en hel del men som det är nu är det inte många timmar jag är vaken.
Och när jag är vaken så tiltar jag på pokern. Ska inte spela när jag inte är sugen. Går aldrig bra då.

Kommer inte ihåg när det började men det var långt innan febern i alla fall. Mina drömmar.
Jag drömmer så sjukt varje natt. Det är bussolyckor förorsakade av en kompis berusade pappa,det är självmordsförsök på tunnelbanor,det är Babben Larsson,det är tvångskittling ifrån en gammal mellanstadiekamrat.
Jag vaknar dyngsur varje...eftermiddag och då svett har vissa likheter med en annan kroppsvätska,får jag omedelbara flashbacks från barndomen som jag klarar mig utan.
Jag mår inte bra kan vi konstatera, men det vore kul att få dessa drömmar tydda av någon seriös person om det nu finns en sådan inom detta område.


Under alla dessa nätter har jag fått två behagliga partier.
I det ena vann Djurgården mot BP med 8-1 i premiären,och i det andra var jag återigen kär i en barndomskompis från landet.
Vaknade precis när jag skulle göra mitt slutliga move. Brukar vara så.


Nu slumpade winampen fram Cher - I found someone. Tar det som ett löfte om bra drömmar inatt.
På återhörande. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback