Snön faller och vi med den..


Jag har precis haft min lättaste färd mellan Odenplan och St: Eriksplan någonsin. Jag trippade hemåt medan den nyfallna snön tecknade Vasastan vitt(Måste hålla igång romandrömmarna). Varför jag trippade? För att jag precis kysst världens snyggaste norrländska. Vad som till en början såg ut att bli en missbedömd träff ihop med hennes kompisar,slutade i en väldigt mysig puss utomhus i snöfallet. Jag ska inte säga att det var som i filmens värld men fan inte långt därifrån. Vi känner fortfarande inte varandra och jag tror som aldrig på att det är rätt,men oavsett vad så är det händelser som detta som får mig att gå runt.

Jag hoppas verkligen fortsättning följer.


Dagens låt; Abba - Angeleyes

Kommentarer
Postat av: wijken

Vad heter norrländskan? Och är det något mer på G? Är hon intresserad? Norrländskan i alla ära men du borde testa åka dit någon gång. Ett helt annat liv. PRECIS SOM I FILMEN. Allt går långsammare och man kan inte vara stressad.

2007-02-21 @ 00:50:07
Postat av: R

Som sagt,jag hoppas fortsättning följer!

2007-02-21 @ 03:43:44
Postat av: TBS

Way to go Bubbalicious!

2007-02-21 @ 23:06:06
Postat av: R

Se till att det smeknamnet får fäste för det gillade jag..

2007-02-23 @ 03:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback