Ben & Gunnar


Nu har jag mer eller mindre bestämt mig för att ta igen gymnasiet. Senare idag har jag tänkt åka till Hornstull och prata med någon som kan servera det bästa paketet för detta.

Klamydiatestet gick som en dans och efter att ha pratat runt lite i min omgivning hyser jag gott hopp om att bli friskförklarad.
Jag må vara rubbad men nu har jag varit på den där mottagningen två gånger och det jag kommer fram till är att jag tycker det är ganska behagligt.
Att jag gör så väldigt lite om dagarna och mina trivselkrav därmed sänks spelar säkert in,men absurt nog tycker jag det är lite intressant att sitta i väntrummet och spekulera i vad som fört folk dit.
Och jag är fortfarande 12 år i det avseendet att jag blir förbluffad när jag ser en vacker tjej eller kvinna och får det bekräftat att hon har sex.


Men. Ibland händer det trots allt att jag tänker lite mindre neandertalarlikt.
För någon timme sen såg jag klart klassikern En officer och en gentleman.
Första gången jag såg den och jag gillade den. Och i slutet semigrät jag,mest pga musiken tror jag.


Imorn kommer Ludde hem! Det var inte så lätt att överge Sthlm trots allt. Haha! Just det.
Förhoppningsvis blir det en massa öl och en massa prat.


Sen längtar jag till sommaren. Träffade mamma idag ochg hon planerar ha någon form av familjefest i sommar. I vanliga fall brukar jag inte se fram emot liknande saker men idag kändes det annorlunda.
Det lät.....kul och härligt. Måste vara lyckopillren.


Till sist ett litet stycker manlig vänskap;
I söndags kände jag ett sug efter att tippa som jag inte känt på länge. Så efter att ha klivit av tunnelbanan frågade jag första bästa kille som såg skön ut, vart närmsta spelombud låg.
Han öppnade sig och det visade sig att St:Eriksplan,denna del som jag lärt mig gilla så mycket,tydligen inte kan uppbringa ett söndagsöppet ombud.
Han var genuint störd över det och jag kände någon sorts tillhörighet.
Mer än så var det inte.


Allra sist blir det lite sedvanligt rabbel!
Ska jag hålla mig vaken två timmar tills stan vaknar? Jag har nyhetsmorgon,jag har tennis på Eurosport.
Eller ska jag sova och ställa dagens viktiga uppgifter på spel?

Det blir sängen. Fan ta mig om jag sover till 17.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback