Djurgårn leker


Och livet leker.
Nåja. Men efter tre öl,5-3 till Djurgårn och Cat Stevens på winampen får man använda överord.

Sen sista bloggen har jag hunnit flytta.
Jag stortrivs(överord som sagt) redan och så fort jag och min inneboende fått ordning på allt kommer det bli utmärkt skönt.

Min inneboende var det. Jag skulle nog kunna göra en hel blogg enbart om hur det är att bo ihop med en tjej.
Det får bli efter att hon flyttat ut.
Man vet aldrig vem eller vilka som läser.

Jag förutsätter att dom flesta av er,för att inte säga alla,lider av svår Robban-abstinens nu och jag lovar att fylla i alla luckor så fort jag får lust.

Nu ska jag spela poker.

Kommentarer
Postat av: wijken

Kan man köpa Boston?

2007-01-12 @ 02:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback