God morgon


"En person som haft klamydiainfektion har till sin läkare uppgivit att det är möjligt att Du kan vara smittad.
Läkaren har inte fått information om att Du har undersökts och har därför anmält deta till Smittskyddsläkaren.

Klamydia är en sexuellt överförbar infektion som i värsta fall kan orsaka sterilitet. Man kan ha klamydia under lång tid utan att ha symtom men ändå vara smittsam.

Har Du inte blivit provtagen skall Du inom 10 dagar beställa tid för undersökning. Du får inte ha samlag innan Du fått provsvaret."




1; Varför var min första tanke nu när jag läste brevet inte "åh helvete" utan snarare "haha"?
2; Att inte ha samlag blir inga större problem. Det är bara fortsätta som jag gör just nu.



Kommentarer
Postat av: Sara

Efter att ha läst din blogg har jag insett att vi nog måste ha en traditionell "skvaller-natt" med för mycket kaffe och dåliga filmer , haha
Förresten så hoppas jag att du visar upp dig den 2:a? :)

2007-01-24 @ 09:10:01
Postat av: Robban

Det ska vi och det gör jag. Med världens bästa present. Nåja,men den är bra.

2007-01-24 @ 21:02:52
Postat av: wijken

Skön, skönare, lava...som det brukar heta!

2007-01-25 @ 00:44:49
Postat av: Anonym

Eller fräsch fräschare klamydia =)

2007-01-25 @ 06:00:56
Postat av: Bartholomeus

Fy vad myyysigt att få ett sånt brev.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback