Lapin Kulta


Det är säkert mina lyckopills men tanken på att åka till Dortmund i mars känns knappt jobbig. Vilket känns läskigt. Jag e ju van att behöva genomlida det mesta innan jag gör jobbiga saker,och att resa till Tyskland är helt klart något som i vanliga fall platsar där.
Jag verkar till och med må så bra att jag funderar på att ta flyget.
Inte alls nykter men ändå.

Viii får se. Ibland pratar jag mycket och gör lite.
Just nu äter jag en kebabmacka och spelar poker.  Ska snart se Mission impossible 2 som jag hyrde igår.
Tycker Tom Cruise har fått oförtjänt mycket skit för sin scientologi. Å andra sidan vet jag ingenting om den tron men något som John Travolta,tydligen också, är med i kan väl inte vara rakt igenom dåligt?

Mina pokerpengar ska användas och helst snart innan dom spelats bort.
Dom alternativ jag kommit upp med är dessa; (en del av dom behövs det mer pengar till)


1) Fixa min kakelugn. Ska tydligen kosta runt 20 000 kr, Får man ligga lite mer är det väl värt det.
2) Kakla badrummet och köpa jacuzzi. Samma gäller väl här.
3) Åka till Dortmund och leva som ett as i två dagar.
4) Ta en heldag på NK och köpa uppemot tre plagg.

5) Spara dom.
5) Go nuts på IKEA:


Så ser det ut. På fredag sticker jag under alla omständigheter till gurkstaden Västerås för att fira plastsyster. Ska bli skönt att ha något konkret att säga om någon frågar vad jag gör. Inte det mest sexiga att ta igen gymnasiet  men jag slipper iaf det där eviga "eh....nja inte så mycket faktiskt.".


Dagens låt: Oasis - Slide away


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback