Otto


Jag behöver ett piller som stabiliserar upp det här.
Efter förra inlägget gick jag och kissade och medans jag satt där(jo) så tänkte jag ungefär som så att det här med Luddes avsked blir bra.
Jag får stå på egna ben och blir tvingad att ta tag i alla bitar jag har att ta tag i.
För nu känns tillvaron jag för mer pissig än på länge.
Men iaf,jag var positiv.

Nu blott 5 minuter senare är jag vacklande igen.
Hade jag haft Wish you were here med Rednex hade jag slagit på den och sjunkit djupare ner i allmän olycka.
Jag vet inte.
Usch. Det är för mkt.
Jag vet inte vad jag vill göra och även om jag visste skulle jag ha alldeles för lite energi och aaaaaalldeles för mycket oro för att försöka göra det möjligt.

Jag tror absolut inte att jag kan ha ett fullt normalt bra fungerande liv.
Jag tror verkligen inte det och med det sättet att tänka är det ju redan kört.

Jag är i skriande behov av någon sorts mentor.
Någon som på något jävla sätt kan få fram och säga mig vad jag ska göra.
Jag har en klok husläkare/psykolog och en mamma.
Det är ungefär det jag har i denna väg.
Båda två har tidigare visat  sig vara duktiga men inte på långa vägar nära att få till en konkret skilnad.

Ja det är upp till mig själv...jag vet det.
Och någonstans vet jag att jag har resurser till mycket bra.
Men jag vet inte hur jag ska ta mig förbi allt det andra.


Nej nu orkar jag inte med mig själv längre.
Ska lägga mig och läsa min nya Anna Gavaldabok som inte ens är särskilt bra men jag har fått för mig att jag ska gilla allt hon skriver.



Dagens låt; Frank Zappa - Bobby Brown

Kommentarer
Postat av: Snaken

Du om någon, borde förstå dina egna "resurser". belive in yourself!!!!!!

2007-01-14 @ 03:50:52
Postat av: spelar egentligen ingen roll

jag blir faktiskt riktigt irriterad när jag läser alla dina inlägg. nog visste jag sedan länge att du var överanalyserande, men att det var så här illa.. nja.

det känns nästan onödigt att skriva detta,(eftersom du kanske tar in det i två minuter och sedan är det som bortblåst och du börjar om med samma rabbel igen..) men nu gör jag det alltså ändå.

tro på dig själv, gör någonting, vad är det som hindrar dig?
jag frågar mig när du ska vakna, men ibland tror jag faktiskt inte att det kommer ske.
var inte så förutsägbar.

du är mycket bättre än så.
(och sluta tyck synd om dig själv,
det är ju så att man vill slå dig på käften)
och slutligen, analysera inte sönder det här nu.

2007-01-14 @ 14:37:09
Postat av: Robban

Pappa?

Nej. Men....får jag åtminstone analysera några minuter?
Känns svårt att inte göra det då du kapar mig fullständigt.
Varför vara anonym? Om du nu känner mig så vet du att jag trots dina förmaningar bara ser påhoppen i ditt inlägg medans "du är mycket bättre än så" känns ganska futtigt i jämförelse.

Det kan egentligen bara vara någon av två tjejer som skrivit detta och jag gissar på L.
Och jo det spelar stor roll vem du är,det skulle du också tycka om någon skrev likadant till dig.
Så träd fram så ska jag försöka ta till mig något,eller så får du leva med att jag fortsätter rabbla smörja.

2007-01-14 @ 20:11:02
Postat av: Robban

Nej det är C som skrivit det och isåfall ska jag se poängen du har men i övrigt inte bry mig ett smack.

Om det är L så; jag skriver ju precis som det är?
Hade jag kunnat/velat hade jag satt ord på vad det är som hindrar mig men uppenbarligen är det ju något.
Dessutom skriver jag även med jämna mellanrum hur less jag är på mitt "rabbel", och tycker du jag jämnt och ständigt och hela tiden är förutsägbar så e det bara sluta läsa?

Nu har jag analyserat klart! Gick förvånansvärt fort ändå tycker jag.

2007-01-14 @ 20:18:38
Postat av: wijken #13

Jag sticker ut hakan och säger...Varmkorv!

2007-01-15 @ 04:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback