Peace train


Då har jag signat upp mig på svenska A och engelska A.
Känns riktigt kul faktiskt. Återstår att se hur läget är med den så kallade studievanan.
8 år sen jag tittade i en skolbok.

Ludde är på väg och det innebär att ölen också är på väg.
Ser ut att bli Kungsholmen som får ducka för radarparet ikväll. Jag ska ha napp!
Och får jag inte det ska jag intala mig att det var självvalt av hänsyn till den kommande träffen med Fröken Boden.


Pokern går fantastiskt. På knappt två månader har jag vunnit 3400$.
Och i mars åker jag eventuellt tåg till Dortmund. Jag hoppas hoppas hoppas jag ser till att klara det.
Vore ordentligt betydelsefullt för mig att klara en sån sak.


Nu ska jag putsa till lägenheten och förbereda för den förlorade sonens återkomst.

Kommentarer
Postat av: Concha

Man skriver dollartecknet före summan och inte efter.

2007-01-29 @ 18:13:56
Postat av: Robban

Stick och brinn. Jag är rik!

2007-01-29 @ 23:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback