Slide away


Någon anonym jävel har sänkt mitt bloggsjälvförtroende alldeles med en råsop till kommentar längre ner.
Så ni vet om ni inte känner igen mig ett tag framöver.

Idag var jag med syrrans familj och hälsade på mamma,och jag har fallit pladask för min nyfödda systerson.
Jag älskar hela den här grejen med ha syskonbarn.
Nu har jag två och som det känns nu skulle jag klara mig utan egna barn i framtiden även om jag börjat släppa min tidigare hårda linje om att jag absolut inte vill ha några.


Smsandet idag med norrländskan gick bra och hon verkar också vilja ses snart.
Jag känner nästan alltid på samma sätt inför en dejt.
Tänk om jag verkligen inte får ut tillräckligt av min kapacitet. Och att det brister på det.
Därmed inte sagt att tjejen är godkänd på förhand av mig. Tvärtom.
Men jag tänker alltså helt på hur jag själv kommer vara.

Jag skulle inte behöva känna så här varje gång med tanke på att jag oftast efter en dejt känner att jag var mig själv i den mån jag kan vara mig själv.
Däremot blir jag 9 gånger av 10 missförstådd och så går det åt pipan ändå men där lastar jag tjejer som grupp.
Inte rationellt kanske och frågan är om det är värt att ändra tankesätt helt?
Före träffen i fråga alltså. Att jag till att börja med inte är så förbannat ärlig med alla mina känslor och tankar.

Nej norrländskan får se till att vara rätt nu. Så ska jag ta tag i mitt liv och bli en bättre människa.
Eh.

Nädå. (Fan det känns som jag skriver direkt till den där förbannade kommentaren och personen bakom den) Jag ska rycka upp mig. Och här vill jag också flika in att det här med att jag känner mig missförstådd gäller även förmodligen när det handlar om bloggen.
Dom gånger jag beklagar mig,nostalgionanerar,ondgör mig,självömkar mig....så vill jag gärna tro att det oftast rör sig om någon form av ironi.
För faktum är att jag sällan mår ritktigt riktigt dåligt.
Däremot mår jag väldigt ofta lilldåligt eller iaf inte så bra som jag vill må.



Nej nu är klockan 7 och jag behöver nog sova.
Hade tänkt få till ett par veckor av klockrena bloggar för att slå Mrs Anonym(det bara måste vara en tjej) på skallen,och då e det inte så klokt att inleda med ett övertrötthetsinlägg.
Men så är fallet och det är under alla omständigheter min blogg och mitt liv. Så ät gräs vem du nu är.



Om 4 timmar kommer köksluckekillen med mina nya.....köksluckor!
Svarta och sköna och med dyra knoppar. Kommer bli ett galet fint kök.



Kommentarer
Postat av: Anonym

hej. Jag har läst dina bloggar nu och jag vill att du hör av dej..jag är ju mentorsmaterial ;) Men har inte ditt nummer på min nya lur. Fixa en lucka för fika eller nåt. Pronto. >Adjöken

2007-01-15 @ 13:28:11
Postat av: Robban

Pappa?

2007-01-15 @ 16:38:58
Postat av: anna

ja, robban, du ÄR eftertraktad. Vem vill inte ha dej?

2007-01-15 @ 16:41:21
Postat av: wijken

Skönt med mycket blogg...Nu ska jag visa hur man spelar bort pengarf på tipset. MATCH            TECKEN             ODDS          INSATS          VINST

Walsall FC - Grimsby       H(0.00 - 1.00) 1       2.35           2.800,00       6.580,00
Modo - Luleå          (1st period Winner.) Modo    2.20           3.300,00       7.260,00
Modo - Luleå (1x2)       MODO             1.85           14.000,00       25.900,00
Malmö Redhawks - Mora IK    (1st period Winner.) Draw    2.90          2.500,00       7.250,00
Villa/Lidköping - Bollnäs    VILLA             1.80          784,00          1.411,20
Villa/Lidköping - Bollnäs    (Under/Över: 8.50) over    1.85          2.400,00       4.440,00
Västerås SK/BK - Falu BS/BK    (Under/Över: 9.50) over    1.90          2.300,00       4.370,00
Académica de Coimbra - Benfica    BENFICA          1.55          5.500,00       8.525,00
Académica de Coimbra - Benfica    H(1.00 - 0.00) 2       2.50          1.800,00       4.500,00

2007-01-15 @ 17:18:44
Postat av: Yv1

Hej du, sånt lämnar jag inte ut till vem som helst. Du får nöja dig med att läsa min blogg :P
Den är ju såå spännande, det går inte att slita sig ifrån den, haha,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback