2 become 1


Sitter och youtubar lite och en bit ner på listan i mitt huvud poppade spice girls gamla ballad upp.
Den är fortfarande bra,och det slog mig nu medans jag lyssnade,att jag nog hade mina första sextankar till denna låt. Eller sex och sex...ett gäng tjejer i klassen uppträdde till låten på en klassfest i sexan.
Har svårt att tänka mig att jag satt och blev kåt,för jag visste nog inte vad det innebar då,men det var en speciell känsla iaf vill jag minnas.

Det var det det. Om man skulle försöka sova snart.


Dagens lunch; Kantarellslungad tournedos med cognacsås. 4+.
Dagens äckel; Duvan som tvingade bort mig från uteserveringen.


ps; sprang nyss in i en Westlifeversion av Total eclipse of the heart. Folk får säga vad dom vill om Westlife men dom sjunger bra. Nästan Mimmi Sandénklass på framförandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback