Förtydligande


Märks att man inte har en fil.kand i svenska. Nedanför, angående resan, kan det se ut som att jag hoppas att ni,om ni insisterar på australien,drar utan mig. Så är det inte. Jag skulle bli djupt ledsen då jag ser det här som mitt barn. Eller iaf delvis mitt barn.

Tror trots allt Paris kan bli något utöver det vanliga. Luncha i Eiffeltornet.....Kyssa en vacker tjej på Champs Elysée(där var Kenneth övertalad),strosa på Louvren,kanske lyckas med en kupp och komma över Mona Lisa? Bli inbitna PSG:are....Ta en weekend i troppan när sommaren kommer. Gå på Formel 1 i Monaco.



Ser fram emot motargument i ks.blogg. Bring it on motherfucker.

Kommentarer
Postat av: K

Ja men dessa sakar kan vi bara göra om vi tar det där modelljobbet..

2007-07-24 @ 08:31:18
Postat av: Kennet

ks.blogg.se håller just i detta nu på att fila på nya argument som kommer blow you away!
K, jag känner inte riktigt för det där modelljobbet,jag är mer inne på att öppna en bordell i Saint-Denis! Med överkomliga priser...

2007-07-24 @ 12:22:38
Postat av: Kennet

Mest av allt känner jag iof för Mona Lisa kuppen. Är det några som skulle kunna lyckas, på ren tur, så är det vi! Ludde kan smita mellan balkar, jag kan forcera valv, Robban kan måla kopian vi hänger upp och Kalle kan köra flyktbilen. Nöt kuppen!

2007-07-24 @ 14:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback