Ga Ga


Jag ska börja lyssna på radio på nätterna. P1 typ. Känns som ett perfekt komplement till sena pokertimmar. Behaglig musik och kanske en och annan klok diskussion.
Nu är klockan snart 7 och jag har egentligen inte sovit någonting. Det är söndag och jag funderar på vad man kan göra. Eller inhandla på nätet.


Det är så fruktansvärt jävla varmt. Tre nätter i rad har jag vaknat och funnit mig själv dyngsur. Lakanet och täcket också,så jag har fått lägga mig i soffan med en filt. Kanske skulle rota efter fläkten som jag tror ska finnas någonstans.


Drömmer konstigt gör jag också. Det är nog på det hela taget något som gnager,precis som det brukar vara. Jag längtar till den dagen då jag slutar göra saker jag mår dåligt över och istället blir en beundransvärd person. Med flickvän. Jag har ett långskott som jag hemskt gärna vill träffa igen.


Å andra sidan ska jag ju till Örebro och leva tonårsliv med Ludde snart.


Jag tror jag har tappat förmågan att grubbla och jag vet inte om det är en bra sak. Känner mig totalt tom på banbrytande funderingar,som på lunartiden.


Det där senaste var lite på skoj. Lite. 



Bash. Jag mår inte dåligt. Jag känner bara ingen direkt framtidsoptimism. Kan man plussa på en flickvän och en passion och sen frysa tiden?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback