Makondele


Igår var det fotboll och halvgalen stämning på Östra efteråt. Efter att den blivande fadern tackat för sig begav sig jag och min nya wingman K mot golden hits. Där var det stängt så det blev en taxi till Fredsgatan 12. Vi blev glatt tagna på sängen när vi anlände och såg att stället mer eller mindre var fullt. På en måndag.
 Det blev en bra kväll allt som allt.


Idag har jag diskat,tvättat och vunnit pengar. Allt e bra utom det fysiska som lämnar en del att önska.


Imorgon blir det middag och utgång för att fira en nybliven 22-åring.

Kommentarer
Postat av: TBS

Bästa östra!
Alltid fullt och alltid samma människor, oavsett dag eller resultat.
Sjukt.

Postat av: Modelejon/Gentleman

Smutsiga filtar, kvinnosköten, rasslande spargrisar och 11 åriga sång-primörer. Det min vän, Det är NÖTEN!

2007-07-09 @ 15:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback