Nöten


Stefan har blivit pappa och Ludde har blivit aktiv på facebook. Det är en märklig värld vi lever i. Snart börjar väl aik vinna,eller mats lundin skaffar flickvän.

Jag har varit risig i halsen i två veckor ungefär och är väl inte helt återställd än men i stort sett. Och nu ska jag ta igen förlorade utgångar. Det började i onsdags redan. Fredsgatan 12 är nöten och jag fick hem en tjej som såg ut som Mischa Barton. Det är så ovanligt att det förtjänar att omnämnas här.

Tidigare på onsdagkvällen tog jag en öl ihop med Ludde och hans pappa. Jag är svag för umgänge över generationsgränser ibland och jag inbillar mig att det är ömsesidigt hos många föräldrar. Det slutade med att Daniel luftade en önskan om att ta en öl ihop med min pappa. Far-son + far-son. Inte mig emot. Mer sånt efterlyser jag.

Nästa vår kan det mycket väl bli så att denna blogg skrivs från sydligare breddgrader. Frankrike förslagsvis.
Jag och ett par syltryggar jobbar på en idé som i korthet går ut på att arbeta/plugga i Paris. Bo ihop i en fet central fyra. Festa,pokra,se bra ut,festa. Blir det av ska jag till och med köpa en digitalkamera och bli en sån som ser glad ut på massa vimmelbilder.

Imorgon blir det en heldag med öl och fotboll. På kvällen ska jag försöka få till en träff med långskottet. 


Nu bär det strax av till syskonen. Min laptop gör det möjligt att kombinera jobb med nöje. Och kanske en en blogg till därifrån. Det har varit tyst härifrån alltför länge och jag kan inte stilla sitta och se hur ks.blogg.se rycker ifrån mig.


 

Kommentarer
Postat av: Gäst

vi i bloggvärlden är glada att du äntligen fått ner några rader igen

2007-07-21 @ 00:04:09
Postat av: Robban

Vore slöseri med talang om jag la ner alldeles.

2007-07-21 @ 00:50:54
Postat av: Micke

Asså ja gillar tanken med de inledande skämtet, men ändå ingen 10 poängare.

2007-07-21 @ 02:45:44
Postat av: Robban

Nej det blev lite gay det erkänner jag. Fick inte till det riktigt.

2007-07-21 @ 12:26:47
Postat av: Kennet

ks.blogg.se rycker i alla avseénden...

2007-07-21 @ 17:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback