Vonda


Kom i pengarna i sunday million inatt. Åkte som 487:a. Ett par timmar till och jag hade vunnit stora pengar. Kul att vara där och nosa iaf. Och det jag vann betalar dom grejer jag beställt hem. Det e skivor och det e böcker och det e Ally McBeal säsong 1,2 och 3. Det sistnämnda är ett klart tvivelaktigt köp som jag inte vet om jag står för än.

Örebro; Vi har nu erbjudits och accpterat en tvåa på studentgatan. Svensson, om du läser denna blogg så vet du nu att vi kommer bo i samma port i höst.
Går allt som det ska bor jag där i ungefär ett halvår och drar sen till Paris med boysen. Jag vet att ni vill till Australien men det är för långt så jag kommer helt enkelt spela dum och inrikta mig för fullt på Frankrike och sen hoppas att ni inte orkar ta diskussionen eller drar utan mig....


Har precis ätit gulaschsopa med baguette ihop med Ludde. 3 + av 5 får maträtten.


Även London är jag öppen för.

Kommentarer
Postat av: Micke

3 av 5 +
eller
3 poäng o ett litet +?..av 5?
De är i dessa ögonblick ja får en känsla av att ja inte e så smart som jag tror jag e. när ja förklarar som ett cp.

2007-07-23 @ 16:46:14
Postat av: K

Då blire London=)

2007-07-23 @ 17:02:08
Postat av: Robban

Visst är du dum men just i det här faller kände jag att det blev oklart. Lät det stå för att jag ändå velade mellan en 3:a och ett 3+. Men grundtanken var en enkel trea. Tre st plus av fem möjliga.

2007-07-23 @ 18:15:38
Postat av: Kennet

London vore väl okej, men det känns ju sådär att åka till ett land med samma, om än inte sämre, klimat än i Sverige? Fast å andra sida kanske min dröm om en lokalpub, Guiness, ligafotboll och brittiska svordomar kan slå in! Men Aussie är ändå nöten tror jag. Och långt? Vi ska väl ändå inte veckopendla?

2007-07-23 @ 18:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback