Jack


klockan är halv fyra och jag ligger i en säng på söder. imorn är jag förmodligen tillbaks i hemmet och så fort jag får lust ska jag försöka skriva en liten rapport om dom tre dygnen i visby. dom innehöll mestadels alkohol,tjejer,skratt samt en skitskön frihetskänsla som kom av att jag för en gångs skull övervann mitt stora obehag och rädslor och gjorde nånting lite större än att driva omkring i hemmet och sthlm.

jag hade sjukt roligt.

nu tänkte jag ta ut 12 000 från pokern som ska bekosta en grymlinglaptop snart. sen leta igenom sr:s arkiv över sommarpratare. lyssnade precis på jonas karlsson från förra sommaren och det var stundtals som att höra någon beskriva en själv.

godnatt sålänge.

Kommentarer
Postat av: TBS

Hey hey, looking good!
Kan du inte övertala din vapendragare att övertala sin brorsa att det nu är hög tid att återvända till DIF?
Typ.

Postat av: Robban

Jag ska göra vad jag kan. Han var ganska grym faktiskt.

2007-06-27 @ 17:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback