okok


Jag ska inte skylla på ölsinnet,men det är när jag druckit som den allra värsta sidan av mig kommer fram. Det enda raka vore att dricka mycket mer sällan,och sen ta reda på varför jag gör och säger det jag gör. Om jag återupptog någon psykologkontakt så vore det inte så mycket för att lösa knutar som gör att jag avstår saker. Utan snarare mer grundläggande grejer i mig själv. Någonting är inte bra och jag hatar det egentligen.

 Allt det här till trots så mår jag bra. Gotland blev ett rejält uppsving som tog mig raka vägen ur svackan. Ska inte börja ta av en framtida reserapport men vill ändå redan nu få ner en sak angående resan. Hur enormt skönt det var att vara i ett sällskap med 6 killar,där ingen(förhoppningsvis inte jag heller) kände behov av att hävda sig. Ingen jargong. Denna äckliga jargong som alltid annars infunnit sig i vilka killsällskap jag än befunnit mig i.

Det var så avslappnad och skön stämning rakt igenom. Beundrar snällhet när den kommer från smarta människor. Önskar jag kunde vara exakt lika snäll hela tiden men det är jag inte ännu.


Blir säkert mer uttömmande framöver.

Nästa blogg kan komma att skrivas på min alldeles egna nya laptop. Den är ett monster. Knappt bärbar. Är sällan prylkåt men den här har redan knockat mig,trots att den inte ens har ett operativsystem än.


Dagens låt; Buzzcocks - Ever fallen in love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback