Sheridan


Jag har inte gått under jord. Jag har bara gjort andra saker än att hänga vid datan. Inga stora saker alls. Kan inte ens dra mig till minnes hur dom senaste två veckorna sett ut,mer än att jag umgåtts en hel del med L.
 Sista dagarna,eller om det är veckor egentligen,har jag känt att jag fallit tilbaka lite i gamla deppsvackor.
Idag mår jag inte alls bra,vilket har sina förklaringar,men jag hade nog klarat mig bättre utan några sådana tror jag.
 Istället för att försöka skriva av mig utan att lyckas,ska jag helt enkelt kort säga att bloggen och det mesta annat kommer ligga på is tills dess att jag mår bättre,eller ännu sämre kanske. Det kanske tar två månader,det kanske tar en dag,men tills vidare får var och en av er försöka klara er så gott det går utan uppdateringar härifrån.

Kommentarer
Postat av: TBS

BUUU!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback