Bomber


Blev inget prov,men väl en lektion. Väldigt basic allting så det roligaste var att jag fick bra kontakt med en ghanan och en chilenare. Den sistnämnde känns lite lurig och kan vara allt från världens snällaste kille till en skojare av stora mått. Mr Ghana var störtskön.
Dessutom. Dessutom blev jag kär i en tjej från Afghanistan. Hon var så fruktansvärt snygg och charmig så jag kunde inte låta bli att snegla på henne med jämna mellanrum.
Klockren svenska pratade hon också,efter tre år i Sverige...

Det som suger är att hon ska plugga mest på distans. Det hade även jag tänkt men nu blir det nog ändå ett par lektioner för att se om hon är där....Om inte,så blir det till att limma järnet under proven.

Trots en förskräckligt dålig mage,sömnbrist,hunger,illamående så hade jag riktigt kul idag.
Nya människor var ett tag sen man träffade.

Kommentarer
Postat av: wijken

Det är bara hala ner kallingarna och visa vem du verkligen är...

2007-03-23 @ 22:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback