Congratulations


Hade jag inte avskytt Stureplan av hela mitt hjärta,hade jag säkert bloggat ganska mycket om det faktum att jag tack vare pokern numera får gå in gratis och utan kö på nämnda områdes mest populära ställen.
Café Opera i fredags och Solidaritet i lördags.
Det är kul att för en gångs skull känna sig lite speciell,men i övrigt suger det.
Hemsk musik,hemska människor.

Ändå lär jag nog utnyttja det här ett par gånger till...

Somnade innan 24 igår och hade med lätthet kunnat gå upp tidigt idag. Vad gör jag istället? Sover till 15.30.
Skjut mig.
Nu ska jag skaka av mig det och åka på kalas hos syrran som fyller 28.




Kommentarer
Postat av: emil

Varför denna särbehandling? Verkar lite stelt om det ska glida runt en hord nördiga pokerproffs på stureplan :) hihi

2007-03-12 @ 16:56:45
Postat av: Robban

Haha! Det är ganska kul(och enkelt) att stå och roa sig med att gissa vilka som är där tack vare pokern..Men jag har blivit guldmedlem på bestpoker tack vare ett visst antal ihopspelade poäng..Då får man sånt här tydligen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback