En gång blev jag utmanad


Regler: Varje deltagare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Tillslut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dom veta att dom blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

  1. Jag är fullständigt livrädd för duvor
  2. Jag har fått 13 rätt och vunnit 56 000 kr.
  3. Jag slutade vanlig skola i sjuan
  4. Min första låt jag spelade av på kassett var "Blue Hawai" med Vikingarna
  5. Jag har haft telefonsex med Fröken Medelpad 2000(osäker på årtalet men ungefär)
  6. Jag har haft en kärleksstund med mig själv på en McDonaldstoalett i Tyskland(under en bilsemester med föräldrarna)
     

Så. En fördel med att inte ha någon integriter kvar,är att man slipper tänka på vad man vågar go public med. Å andra sidan...sakerna på listan är sånt jag berättat om tidigare så dom riktigt hemliga hemligheterna behåller jag för mig själv.

Nu ska jag visst utmana 6 pers.....Får bli;
Stefan , Syltrygg , Kenneth , Angie , Sara , Gutt


Kommentarer
Postat av: wijken

Jag kände igen alla utom 4an :)

2007-03-21 @ 02:39:31
Postat av: mia

Tack för att jag slapp en fjärde gång! Dina egendomligheter knäcker för övrigt. Såna saker vill jag läsa varje onsdagsmorgon. Bibliotekande måste vänta en vecka för min del men därefter skulle jag nog behöva sova i magasinet och äta lunch på hum-avdelningen i ett par veckor framöver. Und du? Hur gick skolan (går menar jag) för övrigt?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback