Good beat


Det är inte så ofta jag har bra kemi med en tjej,men det jag och F har i engelskaklassen....Antingen är jag så ovan med att träffa nytt folk,och därför är lite lättpåverkad,eller så passar vi bara sjukt bra ihop.
Vi sitter bredvid varandra,,och gör alla övningar ihop,och det känns redan naturligt.
Vi har till och med roligt.
Jag skriver ofta lite överdrivet när jag ska beskriva vissa tankar jag har. Ibland går viktiga grejer förlorade i den jargongen.
Som i det här fallet brukar jag oftast prata om hur synd det är att hon har pojkvän och lalala...Som jag gjorde för något inlägg sen.
Det jag ofta hoppar över är att jag, trots allt ni tror er vet om mig,även tänker en del vuxna tankar.
Som att jag ska ge den här kompisgrejen en chans. För det är väl trots allt bättre att vara kompisar  och kanske ha vissa känslor som är lite utöver det,än att sälja sig efter ett par veckor och aldrig mer ses?

Nej nu ska jag hålla det på den nivån det är och njuta av att det är kul och att det får mig att må bra.


Jag hade en hel uppsjö av kvailtativa ämnen att ta upp,men en norsk svensk på min msn gör det omöjligt att skriva mer.

Kommer nog mer text om en stund...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback