Gräsänkling


Min kära inneboende J är i Norge. Det innebär i korthet att jag kan svina lite extra. Gå runt naken,inte spola efter mig. Prutta högt. Såna saker.
Hade svenska idag. Läste upp min lilla novell för den ännu mindre klassen. Det gick okej även om det var svettningar och brusten röst stundtals.
Gillar allt det här med pluggandet trots det. Dom lediga dagarna känns verkligen lediga,och att träffa folk är något jag tenderar att underskatta ibland.

Öppnade en flaska vin när jag kom hem. Tredje glaset nu. Har engelska tidigt imorrn. Om jag ska undvika en wash-out där får jag nog bromsa snart.


DAGENS LÅT! ; Rolling Stones - Mixed Emotions

Kommentarer
Postat av: A

Go Förmidda hjärtat. Ursäkta uppföradet igårkväll, min dator ville visst inte msna mer :(

2007-03-27 @ 06:43:21
Postat av: sofia

Ja då man ska hålla föredrag kommer prestationsångesten fram. Det är fan förfärligt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback