Grymt


Jag hade börjat ta små steg mot en ordnad sömnvana,och lite fasta rutiner. Matchen igår raserade det så nu e jag tillbaka på noll.
Semifull hade jag svårt att somna inatt och kom följdaktligen inte upp ur sängen idag förrns vid 14.

Engelskaläxan som ska vara klar imorgon bitti skjuter jag på....Kommer bli hafsigt gjord inatt om jag känner mig själv.

Börjar längta något oerhört efter den allsvenska premiären nu. Ju mer jag granskar Djurgårns trupp,desto mer positiv blir jag. Försiktigt positiv men ändå. Jag tycker vi har en BRA trupp. Dom riktiga stjärnorna lyser med sin frånvaro men hur många såna finns det i allsvenskan? Henke? Anders Svensson? Ari? Jimmy Tarmandi?


Har förresten drabbats av en insikt. Jag BEHÖVER min inneboende. Med henne boendes här tvingas jag skärpa till mig aningen. Frågar du henne beskriver hon säkert mig som den slöaste jäveln i världen,men då vet hon inte hur jag är när hon e borta...Det är en riktig svinstia här hemma just nu och jag verkar inte göra minsta antydningar till att ta tag i det.

Hoppas hon inte läser  det här och får för sig att börja prata hyressänkning..


Poker nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback