Kejsaren


So far har jag haft en kjempedag. Inledde med att tvätta någon gång vid 7 imorse och sen har det rullat på. Gick till banken och hämtade pengar,köpte en stock snus,köpte en bok; Marcus Birro - Flyktsoda,köpte ett par skor(se bild nedan),köpte ett par ljusblå Leejeans(Varför har jag inte köpt ljusblå jeans tidigare??),köpte sex par vita tubsockor.

Hem. Vann $300 = shoppingen betald. Smsade min nya granne som inte var sen att följa med på lunch. Blev en enchilada som får 4 Hummelskor av 5 möjliga.



Shopping

Kommentarer
Postat av: TBS

Du MÖRDAR dina skor, ljusblå jeans OCH vita tubisar?

Ge pjucken till mig så undekommer du kanske - kanske - att grillas över öppen eld för all framtid hos gubben med horn ett par trappor ner.

2007-03-09 @ 19:17:57
Postat av: Robban

Varför är vita tubsockor så hatade? Jag tänker stå upp för dom. Skorna kan du få när dom blivit missfärgade.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback