Lime


Igår var en fantastisk dag. Vann $700 efter en rakt igenom magisk sista "fyra". Spelar fyra bord åt gången och vann alla fyra. Har bara hänt en gång tidigare. Det som är lite tråkigt är att det inte gör en lycklig på något sätt. Jag känner mer när rätt tjej loggar in på msn liksom..


Fick besked från csn idag. Beviljas lån/bidrag för deltid. Hur har dom tänkt där? Jag ska plugga heltid. Vet inte hur sånt här funkar men om jag inte hade haft pokern,hur är det tänkt att jag ska ta mig runt då?


Marcus Birro känns som en ny favorit i vardande. Har bara hunnit 60 sidor in men är redan säker på att jag gillar honom. Underbart med en ny författare att plöja.


En färdig pastarätt från findus nu och sen sticka ut till Stadshagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback