Lite av varje


Har laddat ner Itunes och har nu börjat arbetet med att lägga in alla skivor i biblioteket. Kommer bli bra när det är klart. Sen har jag nu så här på morgonkulan bestämt mig för att försöka börja simma. Centralbadets lyx lockar. Det tar nog ett tag att vänja sig med att gå dit ensam men skulle vara lite Lundell att klara det.

Strax ska jag promenera bort mot soc. På vägen dit ska jag lämna en bok på stadsbiblioteket. Som verkligen är som Seinfeld säger,som en mobbad kompis.
Jag har haft en skuld där i säkert två år,men varje gång jag gör en ansats att betala den säger dom bara att det där är lugnt....ingen brådska här inte. Nehepp. Då ska jag inte tjata.

Sen ska jag handla present till världens bästa syrra. Skor ska jag tydligen ge mig på att köpa.

Kommentarer
Postat av: mia

det där med biblioteksskulder är sanna mina ord skumt. jag hade en skuld som sakta men säkert steg till 220 kronor för en bok om strindberg på sollentuna bibliotek Och jag menar OM strindberg. jag försökte förklara att jag för det första absolut inte hade lånat en bok OM strindberg och att jag för det andra tyvärr inte varit duktig nog att låna en bok AV strindberg heller för den delen. Men hur det nu var, var jag pga den där icke existerande boken i flera år utesluten ur sollentuna biblioteks kundkrets ända tills en snäll bibliotikarie förra året på nyårsdagen sa att: "jamen du, det är ju ett nytt åt nu vi stryker den där skulden!"

Postat av: Robban

Haha. Biblioteket strikes back! Dom kan inte ta hur mkt skit som helst liksom..

2007-03-12 @ 16:36:26
URL: http://lava.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback