more is less


Plus $500 idag, och en bra bok som väntar. Ändå saknas det en hel del. Jag för en trivsam  tillvaro just och ska inte gnälla. Skolgrejen känns mest rolig än så länge,och jag mår sällan dåligt. 
Men det är den här bubblan. Man blir aldrig riktigt påverkad av något. Så har det känts i flera år,och jag har skrivit om det i flera år. Jag tycker jag är med om en hel del ganska udda saker,men det är aldrig riktigt på riktigt. 
Jag vet inte om det gör det,men jag hoppas det finns något som kan få det att återgå till hur det var när man var yngre. 
 
Jag skulle behöva vara med en tjej jag gillar riktigt mycket,i en varm dusch,i ett badrum med ett öppet fönster,i ett land där det blåser mycket och kallt utanför. Typ Österrike.

Vet inte om jag fått den där bilden från någon film(Bond?) eller en dröm,men jag har den med mig jämnt och den låter säkert banal och skitkonstig men det är iaf en grej jag ska se till att uppleva någon gång.
Måste inte vara just Österrike men.
Lägenheten/huset/hotellrummet ska också ligga på en höjd. Högt upp. Och helst ska man kanske inte känna tjejen alltför mycket.

En poet eller bara författare eller kanske regissör hade kunnat göra något bra av det.


1)Tjejer gillar pengar och det är riktigt smutsigt.
2) Såg nu att det är den 25.e. Hade ingen aning. Kunde lika gärna varit den 6:e typ.
3) På onsdag blir det EM-kval på Hot Company med Mr TBS.
4) Nu ska jag läsa Dirty Dancer. Hitills är den just så bra som jag hoppades på.
5) Om jag inte är vaken och på msn kl 12,om 7 h,förlorar jag $20 till Gutt. Är han inte där vinner jag $20...
6) GG WP och GN




Kommentarer
Postat av: TBS

Bokar bubba bord till på onsdag? Eller har du fullt upp? : )

Postat av: wijken

Tänkte bjuda dig på frulle men du är ju inte vaken. Trist...

2007-03-26 @ 05:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback