N.Y.


Min gamla barndomskompis bor tillfälligt i stan och det visar sig att han bor 30 meter från min port. Bokstavligt talat. Det är bara under 6 månader men det kommer helt klart förgylla min tillvaro att ha en speltorsk med samma dygnsrytm i närheten.
Premiär ikväll/natt med new yorkderby på dataskärmen. Anders kom över och passade på att få med mig i bettandet på islanders.
Tyvärr gjorde Islanders en ganska blek insats får man säga. Ingen kalasstart och vill det sig illa blir denna flyttslump en dyr affär för mig. Det skiter jag i. Det blir perfa att ha någon att förhoppningsvis fylla vissa dagar med tennis.boule,simning,luncher,bettande ihop med.


Nu ska jag gästspela på Pokerstars då Bestpoker ligger nere.
Sen har jag Farväl Falkenberg som väntar. Valde den under tidspress och kan bara hoppas att den överraskar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback