Robyn


Jag tar inte motgångar så bra. Promenaden blev ett fiasko den med. Gick fel och fick gå ett helt jävla varv runt kvarteret i onödan. Kallt var det men jag tog mig till bryggan som fick debutera nattetid.
Lite lite avkopplande var det trots allt när jag väl låg där men paranoian lyckades jag inte bli av med helt.
Gillar inte att ligga mitt i natten med ryggen vänd åt fel håll(gångvägen) och musik i öronen.

Ack ack. Vann tillbaka en fjärdedel av det tappade kapitalet sen iaf. Kan inte säga att det känns bra men det är under kontroll.


Jag e trött men tänkte kanske slå på filmen jag hyrt. Kär i Paris. Med Fred Astaire. Gjord på 1700-talet någon gång.
Morbror talade sig varm om gamle Freds rullar och jag tänkte vara en bra systerson och prova.


Det är goddag yxskaft på den här meningen men iaf; Jag vill ha en tjej som kombinerar intelligens med värme.
Hur svårt ska det vara. Kom igen nu. Så jag kan byta kurs på mitt pajasliv.


Morbror var det. Han tycker höjden av idioti är att ta ut sig för en arbetsgivare.
Han tycker tjejer mestadels går efter vem som e rikast. Och så e dom för orappa.

Varför har jag inte pratat mer med honom tidigare?


Tjejer är piss. Jag har träffat så många korkade,falska,hemska,gräsliga tjejer så det kan inte vara en slump längre. Vad ska man göra av detta starka ogillande man går omkring med? Någonstans vill jag bara inte köpa att det handlar om omogenhet från min sida,eller att jag inte har träffat rätt sorts tjejer.
Jag har full förståelse för om en tjej hatar killar men nu är jag kille och hatar tjejer. I slutändan så gör jag det.
Innerst inne i slutändan.

Ändå är man så stendum att man fortsätter romantisera. Gång på gång på gång på gång på gång.
Jag kanske gör det för att jag vet att det till sist blir skit,och då är det roligare att göra en kort period kul.

Mest irriterad blir jag över att jag inte kan få fram mitt manifest bättre. Som det är idag är man nog svår att ta på fullt allvar när det gäller den här biten.


Jag ser fram emot fotbollspremiären. Bara tre veckor kvar nu typ. Trvis bättre nu när  vi är underdogs mot aik igen. Blir så mycket roligare att vinna då.


Och Top model? Får inte grepp om varför någon kollar på det,men allra minst förstår jag varför tjejer kollar på det? Det finns säkert en bra förklaring så det här är ingen fortsättning på kvinnohatandet utan en ärlig undran. Tycker det är konstigt.


Jag vill inte vara en sån som går runt och säger att han aldrig tänker bli en Svensson,men jag vill inte heller bli en Svensson. Jag vetefan vad jag vill bli egentligen. Hade det inte låtit så melodramiskt hade jag sagt att jag inte hör hemma någonstans. Jag är tråkigt normal på det stora hela men passar inte in någonstans.


Normalt sett sover jag när jag är så här trött så det ni precis läst är tankar som jag vanligtvis bara tänker för mig själv i sängen.
Så den här bloggen räknas inte kan man säga.


Nu ska jag se på 08-fotboll på fan-tv. Heja Bajen.





Kommentarer
Postat av: TBS

Bästa bloggen ever!

Idag är vi magsjuka.. eh.. ja..

och spelar på heltid sen.. nu..

Postat av: Robban

Hade du inte haft en gravid flickvän hade ditt beröm kanske varit värt något. Nu är du inget mer än en skenhelig svikare.

2007-03-22 @ 18:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback