Sheffield


Positivt; Jag sov nästan hela natten och vaknade halvpigg vid 10. 
                Jag gjorde precis en av två delar av svenskaläxan.
                 Jag ligger redan $300 plus idag.
                Det är fotboll ikväll. Ska bli full ihop med Mats och gänget.
                Jag drömde att Jan Tauer blir grym i Djurgårn.
                Kaffet är klart nu.
                Jag funderar på att göra något snällt för mamma           nu när man är rik.

Negativt; Jag e bara halvpigg.
                 Jag har den tråkigaste delen av läxan kvar.
                 Jag borde gå ut i solen istället för att sitta här.
                 Jag e hungrig men har ingen aptit.
                 Jag har sett Jan Tauer och vet att han inte blir grym.
                 Min granne sjunger högre opera än någonsin. Jävla kuf.
                 Jag behöver ny musik till datan.
                

Kommentarer
Postat av: Anonym

Rubriken Sheffield, är den satt bara för att det absolut inte har något med Sheffield att göra? Berätta...

2007-03-28 @ 13:40:26
Postat av: Robban

Det närmsta en poäng man kommer är att jag tänkte på fotbollslaget Sheffield Wednesday...Och det var onsdag. Men det e kul att någon undrar över rubriken nån gång! Det har jag väntat på.

2007-03-29 @ 18:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback