Silver


En till pangdag så långt. Mötet gick bra och jag e nu officiellt klar på soc. No more skyddsnät. Eller jo csn då. Sen lunch med pappa vid Globen. En rekorderlig far - sonträff. Vidare till syster och systerbarn. Inte händelserikt men trivsamt.  Mellan mötet och familjen köpte jag present till syrro. Tre par skor blev det. Man tycker något av dom borde passa.
Enda smolket i caffe lattebägaren idag var när jag, som den ärkeidiot jag är,smsade SLbiljetten 10 meter innan spärrarna. När jag kom runt hörnet upptäckte jag att det inte satt någon bakom luckan. Jag kunde således ha sparat mina 26 kr och åkt gratis. För en sekund tänkte jag stå kvar och vänta bara för att få visa upp att jag inte tänkt planka denna gång.
Hur som helst är det här ett misstag jag inte gör om hoppas jag.

Hemma nu med en fet latte från 7-11. Inledde datasessionen med Kate Bushs Wuthering heights på högsta.
Och redan imorgon kommer min Ipod,som jag fått gratis för troget spel på min pokersajt. Budad till dörren! Beställde den för två dagar sen. Kan det bli bättre service från Bestpoker? Nu har dom visserligen råd att vara så briljanta, men det finns det fler företag som har utan att för den skull vara det.

Kommentarer
Postat av: Kennet

Tja Robban...

Keep up the good work! Din känsla angående hockeyn känns förövrigt väldigt långsökt. Det hindrade mig dock inte från att spela 100 SEK på det...vi delar om det går vägen!

2007-03-08 @ 18:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback