Under my thumb


Ska försöka ta en spelfri helg. Känns som ett bra läge att göra det. Imorrn(idag) ska jag göra något sorts engelskaprov för att se var jag ligger någonstans. I´'m gonna fucking nail it.  Jag tänker fan nåla det.
Sen har vi lite dödtid efter det innan det är dags att fira av daddy som fyllt 52.

På lördag hittar vi en möjlig tripp till Örebro. F gästar staden och var sugen på en utgång. Som ni vet bor även Ludde i staden så jag har sovplatsen ordnad.

Var nära att dö ikväll. Skulle ta min penicillin, och som jag alltid gör med tabletter,delade jag den i två bitar. Har förbluffande svårt att svälja piller.
Det har ändå gått bra hitills så jag tog lite vatten,antagligen för lite,och slängde bak huvudet.
Mitt i halsen tycker pillret att det e dags att stanna. Tvärstanna.
Jag får panik och försöker hosta och spotta och rossla och svälja. Inget hjälper så jag skyndar paniskt mot min inneboendes rum. Hon har precis lagt sig då jag börjar ropa.
Hon kommer ut och står för en stor insats. Bankar(lite tafatt ska sägas) på min rygg och det hela slutar med att jag spyr ett par gånger.

Vet inte hur hon lyckades se på,men jag blev iaf impregnerad. Jag hade aldrig klarat att stå bredvid när någon spyr.

Sen hoppade jag upp på hästen igen,men den här gången delade jag tabletten i fyra. Det gick bra.
Omtumlande grej men det är alltid skönt när det får så här bra slut tycker jag.
Hade varit snöpligt att dö också då jag satt i fyra turneringar på datorn.

Kommentarer
Postat av: wijken

Känner för att mobbas lite...

Hur fan kan folk ha svårt att svälja tabletter? Släpp sargen och kom in i matchen. Ett litet vitt piller....gud vad läskigt!

2007-03-23 @ 07:29:03
Postat av: Anonym

Jag får kväljningar titt som tätt utan att göra någonting alls,så att svälja en hård jävla sak hjälper inte.


Vad gör du uppe 07.29 förresten??

2007-03-23 @ 15:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback