Upp med kragen


När jag vaknar senare idag börjar operation nystart. Jag ska raka både huvudet och hakan och göra mig fräsch. Sen ska jag tvätta och sen ska jag ta mig ut. Fan vet om jag inte ska vädra och putsa fönstrena också. Det brukar lukta så gott.  Disken tog jag idag och det behövs bara röjas en gnutta så är det fint hemma sen.
Efter det ska jag köpa en stock snus.

Allt detta hänger på att jag känner likadant när jag vaknar. Om jag gjorde hälften av allt jag skriver att jag ska göra så hade det inte varit något fel på mitt liv. Jag ska skaffa ett adoptivbarn så jag inte har något annat val än att bli duktig. Och döpa honom till Bacardi.


ps; nej fan Bacardi går inte på en människa. Jag måste skaffa hund. Bacardi och Chans.


Kommentarer
Postat av: Anonym

LUNCH?

2007-03-05 @ 18:33:47
Postat av: K

så bacardi går inte men chans funkar utmärkt? Jisses, vad mobbad han kommer bli!

2007-03-12 @ 13:52:56
Postat av: Robban

Chans gällde också en eventuell hund. Hur är det med läsförståelsen där läraren? Eller så får jag,cepet med författardrömmar,se över mina syftningar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback