2-2


Igår var jag hemma hos milady. 118 kvm2 på sveavägen. Hur cool lägenhet som helst. Dessutom fick jag beställa hem Elfsborg-Djurgårn på hennes feta plasma-tv.
Och 20 meter till min gamla stamgrill. Förutsättningarna var dom bästa.
Jag förvaltade dom sådär. Det var avspänt och lugnt men....Jag är en jävligt tråkig människa. Jag är en trött,dyster,negativ,ospontan människa.
Jag hade inte kärat ner mig i mig själv under en kväll som gårdagens.

När jag drog hem framåt 22.30 blev jag låg. Wicked game hoppade igång på ipoden och jag bytte inte låt utan lät den vagga mig hela gångfärden hem. Tror sömnbristen spelade in,men det var mer till det.
Jag hoppas jag svartmålar men jag vet inte. Det är lättare att vara ensam.(Här skulle jag kunna spinna vidare på det gamla kvinnohatet,men idag slipper ni. Idag lastar jag mig själv mer än något annat)

Kommer nog skippa lektionen idag,för jag har inte gjort läxan och knappt sovit något heller.
Skolan har gått lätt fram tills nu men nu börjar jag få ångest över föredrag och nationella prov och sånt.
Får se om jag lyckas hålla i sista veckorna eller inte. (Här skulle jag kunna, än en gång, gå in på att jag inte klarar av press,och att jag är trött på att alltid sakna motivation,men idag slipper ni)


Annars händer det ingenting med någonting.(Här skulle jag kunna....) Och nu vet jag inte vad jag ska göra. Somnade 23 igår,hade 4 solida timmars mardrömmar,och har legat vaken i sängen sen kl 3.
Vill ha mat nu så det blir nog ett besök på hörnbutiken,och sen tar vi beslut om dagen efter det.

Lät nästan klämkäckt det där sista,och det stämmer inte alls. Mår förjävligt. Mår illa på alla sätt och vis.
Bara så ingen tror något annat. Hej hej.

Kommentarer
Postat av: linda

Pepp pepp!

Postat av: Robban

tack tack

2007-05-10 @ 02:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback