Australia


Igår vaknade jag av att syrran ringde. Under samtalet plingar det på dörren. Jag blir tiltad och ber syrran vänta...Öppnar dörren,och där sitter min systerson. Syster gömmer sig bakom dörren. En överraskningsvisit som slog an en bra ton på min dag.
 Vi gick bort och handlade hem sushi samt yakiniku,och åt på min gård som nu i sommartid har växt ut till en underbar lummig plats,med fontän och allt.

Lite senare var det dags för shopping med Anders. Notan landade på 4000 kr. Min plan var att gå rakt hem och vinna tillbaka dom av pokerfiskar. Dom första timmarna gick sådär. Jag låg minus $800. Bestämde mig för att äta och börja tvätta för att på så sätt få ner blodtrycket. Det slog mig igår(det har slagit mig förr också) att jag egentligen inte har psyke för att spela om mycket pengar. Förlorar jag blir jag skogstokig och hatar allting. Det andas inte direkt klass över det beteendet.
 Iaf så vände allt lagom till kvällen. Dagen slutade på $500 plus och det betyder att kläderna i praktiken är betalda.


Nu ska jag i tur och ordning bajsa,duscha,handla öl,möta Riddez den äldre vid Medis,dricka öl,gå till Mosebacke,dricka öl,dricka öl,dricka öl,skicka fyllesms,dricka öl,skicka fyllesms,undra varför ingen svarar på mina fyllesms,skicka fyllesms,ringa och fråga varför dom inte svarar på mina fyllesms,ringa någon jag inte skickat fyllesms till,skicka fyllesms,ta taxi hem,äta,sova.
 Imorgon är det mors dag,men det är även turneringssöndag. Om jag inte är för bakfull tänkte jag eventuellt åka till mamma. Sen kom jag som sagt på att det är turneringssöndag. Så nu blev det ett dilemma av det helt plötsligt.
Pengarna ligger på att jag blir för bakis,och blir jag inte det så kommer jag ändå inte orka röra mig hemifrån.
Får försöka hitta dom rätta orden på telefon istället.


Nej,off I go.


Dagens låt; Manic Street Preachers - Australia

Kommentarer
Postat av: Greken på hörnet

"I dont feel bitter when im fucking around"
Avd fantastiska öppningsrader på låtar.

2007-05-26 @ 21:59:36
Postat av: Kalle!

Jävlar vikket ös det blev i lördags. Blev de nå fett på sylen?!
Ikväll ska det "knastra" på råttsunda.

2007-05-28 @ 12:11:52
Postat av: Robban

Greken; Avd vilken låt?
Kalle; Kul att du hittat hit. Vad gäller lördagen så kom jag rätt snett in i det...Men något ligga blev det knappast. Jag var nöjd med att ta mig hem. Ikväll blir det råttkross!!

2007-05-28 @ 15:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback