Dajja


Få saker gör mig så direkt glad som ett Djurgårdsmål. Kommer det i ett derby mot AIK är det ändå tusen gånger skönare. Tre mål fick jag uppleva i måndags och jag och brorsan kramades så vi ramlade ner en rad vid 1-1målet. 30 min in i matchen satt jag och filade på en blogg(i huvudet,jag är inte besatt och har med mig papper och så) i vilken jag skulle lägga mig platt och erkänna att aik är ett bättre lag än oss. Jag kanske ibland blir överdrivet enögd,åt båda hållen,men det kändes som om vi var totalt utrullade. Jag är glad att jag slapp.

 Efter matchen sprang det runt en massa småfjantar. Vet inte exakt vad deras syfte var men det var som att se 7-åringar leka tjuv&polis. Jag kan till en viss viss del förstå vissa saker med firmafenomenet. Som att det är skönt med tillhörighet och så. Men allvarligt...Ser dom/ni(micke) inte själva hur fånigt det är? Jag är en vän av klassiskt hat inför såna här matcher,men att slåss. Som vuxen? Jag vet inte. Har inte ork eller kunnande för att lägga fram sakliga argument,vilket iofs inte ens borde behövas men.


Det var det om det. Idag beställde jag hem Nintendo Wii för pokerpoäng. Ska  ligga i hårdträning så jag kan hustla Ludde hela hösten lång.


Pokern fortsätter gå nötbra och det är underbart att kunna ta taxi lite hur man vill. Det är en sån där underbar känsla av lättja och dåligt samvete(mot vem egentligen?).

Nu återgår jag till spelandet med Mr Bebishuvud.(Sveriges sköraste fontanell?)

Om 6 timmar SKA jag(försöka) ta mig upp till matten. GG.


Kommentarer
Postat av: Sara

Du är söt!
och dessutom blir man stolt och glad när man får höra såna glada nyheter som att du skrivit prov och allt.
Oh nintendo wii galet roligt!
Största kramarna!

Postat av: Sara

Du är söt!
Dessutom blir man stolt och glad när man får höra att du skrivit prov och att skolan verkar gå bra.
Jag hejjar på dig.
Tips: testa chokladogram, det finns också på nätet någonstans, sjysst variation till blommorna till mamma.
Stora kramar

2007-05-31 @ 22:52:16
URL: http://ljuslykta.blogg.se
Postat av: Sara

åh vad konstigt, såg ut som min första kommentar blev raderad men där var den ju. Å andra sidan kan det väl aldrig stå att du är söt för många gånger.

2007-05-31 @ 22:53:05
URL: http://ljuslykta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback