De älskar dig


Hon ringde idag,så helt värdelös var jag nog inte. Om jag känner mig i god vigör imorrn,ska jag ta med henne till Vasaparken. Om det är bra väder. Känner redan att jag är på väg ur min minisvacka. Var nog viktigt att jag tog mig iväg till skolan idag. Däremot ska jag tänka efter både en och två gånger innan jag är ärlig nästa gång.
Förklarade för läraren att jag gärna tar föredraget omgående på måndagens kommande lektion,då jag tänkt gå på fotboll vid 19. Hon blev arg. Subba.

Anders Wijk är en barnrumpa. I söndags hade vi turneringssöndag här,och spelade bl.a på en för oss ny amerikansk site. Jag luftar lite oro över hur man får ut eventuella vinstpengar..."Det löser vi isåfall" lugnar Anders.
Vi hade 30% på varandra i turneringen och jag lyckades komma fyra och vann $4000. Varav $1200 alltså är Anders..Givetvis visar det sig vara krångligt att casha ut. Om man inte har Neteller. Vilket Anders har. Jag säger att det vore bra om jag fick dumpa(förlora med flit) till honom så kan han ta ut....Han svarar i bästa bebisrumpastil med att försöka håna(?) mig för att jag msnar mycket. Det är möjligt att jag sänker mig till hans nivå just i detta nu,genom att skriva ett inlägg om det,men det vore kul att se om det finns någon enda som förstår hur han resonerar.

Jag hade eventuellt kunnat köpa det om han åtminstone förklarade vad det är som gör att han tycker det är smidigare att jag ska faxa in kopior och grejer på mitt id-kort till usa.
Innan han har gett mig en förklaring är han en idiot.

Kommentarer
Postat av: wijken

Förklaring till den som inte lyssnar och skriver fel info i sin blogg:
Precis som jag sagt tidigare under kvällen sa jag att jag absolut inte vill "chipdumpa". Det må hända vara riskfritt, MEN om dom får reda på det så skickas mail till "Poker association" och dom fryser alla dina pengar på alla pokerkonton samtidigt som det trillar ner en polisanmälan i brevlådan vilket i sin tur leder till att skattemyndigheten ringer. Behöver jag säga mer!!!! NEJ JAG TÄNKER INTE VARA MED PÅ ATT CHIPDUMPA!!!! Och angående chattande på msn när vi bor 20 meter ifrån varandra behöver jag inte ens säga nåt. Du får helt enkelt fixa utbetalningen själv jag kan hjälpa dig i den mån jag kan med att förlja med dig och hålla i handen när du ska till faxmaskinen.
SNARK

2007-05-10 @ 16:57:56
Postat av: Robban

Hade du tagit en minut till att förklara det från början hade vi sluppit detta pajkastande. Sen vill jag egentligen fortfarande argumentera om att vi kan dumpa utan att spela suspekt. Men ok...när jag tidigare gjort så har det rört sig om tiotals dollar,inte tusentals. Så okej. Jag ger mig. Men du är fortfarande en bebis.

2007-05-10 @ 17:13:39
Postat av: BeautifulS

Underhållande.

Tack grabbar.

Postat av: emil

Stelt på uppdateringsfronten nu robhino... Vad händer egentligen borta i vasastan?

2007-05-13 @ 01:58:25
URL: http://fiteeman.blogg.se
Postat av: an nonym

Och hur går det med faxandet av idkort?? :D

2007-05-14 @ 18:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback