Derby


Det blev en snurrig söndag igår. Mådde bra fram tills 21-22. Då började jag känna mig ungefär som man gör när man är åksjuk. Beklagligt nog var det ju turneringssöndag och tre stolpskott var på besök här hemma. Till råga på allt ledde jag en turnering med 63 pers. kvar. Förmådde ändå inte sitta upp så under kaotiska former fick Anders ta över skutan...Han ledde in oss på en slutlig sjätteplats och ännu en söndag slutade med bra plus.

Idag mår jag inte mycket bättre. Och det är derby ikväll. Vill egentligen stanna hemma och ta hem matchen på datan,och sitta med en hink i närområdet. Blir nog ändå en taxi ut till råsunda.

I lördags visade jag än en gång att jag inte bör dricka. Full redan vid 15. Resten blev mest en kamp för att hålla mig på rätt sida anständighetens gräns.

Dagen efter var det mors dag och det blev precis som jag trott ingen resa till mamma. Istället ringde jag in ett sista minuten-blommogram. Börjar bli en ganska sliten grej,då jag gjort det förr. Tror inte jag kommer undan med det många gånger till nu. Ändå bättre än ingenting tycker jag.

Nu ska jag läsa sportbladet och våndas, i ordets alla bemärkelser. Har jag tur reser jag mig snabbt från det här illamåendet och återkommer med en blogg om derbyvinsten ikväll.

 

Kommentarer
Postat av: wijken

NÖTRESULTATET?

2007-05-29 @ 03:07:39
Postat av: Kalle

Vilken nostalgi!!!

2007-05-29 @ 10:37:43
Postat av: melf

är det här du gömmer dig? saknar dig från gamla lunartiden men äntligen har jag hittat dig igen!

2007-05-29 @ 16:26:22
Postat av: Robban

melf; du får nog vara mer tydlig med vem du e.

2007-05-29 @ 17:07:31
Postat av: melf

minns du inte mig? snyft..vi pratade på msn oxå jue...

2007-05-29 @ 17:35:19
Postat av: Robban

Som inbiten datanörd finns det nog fler lunar-msnflammor därute =) Det ringer inga direkta klockot på namnet melf..ge mig nåt mer att gå på?

2007-05-29 @ 20:00:49
Postat av: TBS

Sluta chatta med dig själv.

Postat av: Robban

Det var längesen vi höll på med sånt. Vi mår mkt bättre nu.

2007-06-01 @ 12:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback