Im just a girl


Min kvinnliga sida:
[  ] Köpt en hårfön?
[ x ] Sminkat mig i annat avseende än att se rolig ut? Lånade typ brunkräm av Felipes mamma en gång. Har pratat om att måla naglarna vid tillfälle men fått kritik.
[ x ] Följt med som smakråd vid en shoppingrunda? I praktiken väskvakt men ändå.
[ x ] Pratat känslor? Oftast med mamma
[ x ] Tänkt på att matcha mina kläder? Försöker. Går sådär.
[ x ] Berömt en person av manligt kön för sitt utseende? Det tror jag
[ x ]Ringt upp en person utan konkret syfte? När jag druckit för mkt kaffe,eller är ute och på väg någonstans.
[ x ] Funderat på namn åt mina barn? Alexis och Anton
[ x ] Insett storheten hos Barbra Streisand? Tell him that the sun and moon rise in his eyes..
[ x ] Druckit Cosmopolitan? Mest bjudit,till tjejer som sen gått,men ett par klunkar har jag provat. 
[ x ]Sett ett avsnitt av "Sex and the city"? ja
[ x ]Sett två avsnitt av "Sex and the city"? inte på raken
[  ] Känt mig sugen på en kopp te?
[  ]Känt glädje över att få blommor i present ? Citerar K här; det här med att ge bort blommor kommer för alltid vara en gåta för mig
[ x ]Gjort någonting romantiskt på eget initiativ? Har nog försökt men minns som tur är inget konkret
[  ] Blivit arg utan anledning? Känns ointelligent att säga nej här men jag gör det ändå.
[  ] Brytt mig om H&M:s val av modell?
[ x ] Pratat skvaller? Relativt ofta
[ x ] Varit arg/sur utan att tala om det? Antagligen
[ x ] Kramat en kille? När gjordes det här testet?
[ x ] Dansat? Ja fast jag kan verkligen inte,vilket grämer mig ibland.
[  ] Bakat åt dig själv?
Totalt: 15 poäng


Min manliga sida:
[ x ]Ljugit om hur mycket jag har druckit? Har nog både lagt till och dragit ifrån.
[ x ] Ätit en blodig stek? Godast så
[  ] Läst en biltidning?
[  ] Framgångsrikt använt en borr, hammare och diverse andra redskap?
[  ] Lovat att ringa dagen efteråt och sedan struntat i det? Hundar ringer alltid
[ ] Skött grillen under en grillfest? Det är inte jag helt enkelt.
[ x ] Läst en bok av Jan Guillou? typ 40 sidor av Ondskan
[ x ] Läst ett nummer av slitz?
[ x ] Dunkat någon i ryggen i syfte att få denne att känna sig uppskattad? Gissar på ett ja men vet egentligen inte.
[ x ] Känt mig hungrig efter att ha ätit en hel pizza?
[  ] Gått på en Ulf Lundell-konsert ? Jag har ingen bra förklaring.
[ x ] Använt händerna till att slå någon i syfte att skada denna person? Efter A.s skalle....lyckades faktiskt t.om.
[ x ] Sett alla Die Hard och Rockyfilmerna? Åtminstone Die Hard..mer osäker på Rocky.
[ x ] Diskuterat bröst? Ja
[  ] Gjort lumpen? Mönstrade inte ens. Tack psykologpapper.
[ x ] Läst nick hornby? Om jag har
[  ] Känt mig nödgad att bräcka någon i armbrytning?
[  ]Känt mig häftig över att åka jättefort i en bil?
[  ] Enbart stirrat snett uppåt vid besök på en pissoar? Kan inte kissa på pissoarer.
[ x ] Lagat någonting på egen hand?
[ x ] Skrikit "kom igen nu gubbar" på en fotbollsplan? Provade nog någon gång men hörde själv hur det lät
[ x ] Tävlat i att dricka öl? Ludde har säkert hetsat någon gång men generellt sett är jag emot detta påfund
Totalt: 13 poäng


Slutsats; Eh..Jag är inte ens förvånad egentligen.

Kommentarer
Postat av: Paulina

Rolig lista:)

Postat av: Anonym

Åh, vad du ljuger! Jag minns klart och tydligt att du en gång lovade att ringa mig och sen inte gjorde det. Inte för att jag brydde mig speciellt mycket men iaf!

2007-05-21 @ 14:45:50
Postat av: Robban

Det låter inte som jag. Och vaddå inte brydde dig? Nu blir jag lite ledsen trots att du är vad vi kallar ett anonymt cp.

2007-05-21 @ 22:00:16
Postat av: Anonym

"Anonymt cp", haha! Vi har haft vår grej Robin, du ringde när du var full, jag kom, vi hade aldrig sex. Jag brydde mig inte, du brydde dig inte. Det var bäst så.

2007-05-22 @ 13:13:09
Postat av: Robban

Du blandar ihop mig med nån...Jag har ALLTID sex i lägen som dom.

2007-05-28 @ 15:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback